بهترين محتوا
توليد محتوا متني

يك سايت اينترنتي زماني موفق مي شود كه بازيد كننده داشته باشد و بتواند بازيد كنندگان خود را به مشتري تبديل كند. در بازاريابي و فروش سنتي مغازه اي فروش بيشتري خواهد داشت كه در مكان پر جعميت تري يا به اصطلاح در محل عبور و مرور مردم قرار داشته باشد. اما اين به تنهايي سبب موفقيت نمي شود، مغازه دار بايد اجناسي را در ويترين مغاره ي خود قرار دهد كه رهگذران را به وجد آورده و با زبان بي زباني آن ها را به سوي خود فرا بخوانند.

در كسب و كارهاي آنلاين بازديدكنندگان اينترنتي جايگزين رهگذارن شده اند اما در ماهيت موضوع تغييري به وجود نيامده است. همچنان وظيفه شما به عنوان يك فروشنده يا ارائه دهنده ي خدمات اين است كه مخاطب را به سوي خود جذب كنيد. حال مي توانيد اين كار را با يك كالاي با كيفيت يا خدماتي خلاقانه انجام دهيد. اما در هر صورت توليد محتواي خوب عضو جدا نشدني و مهم ترين عامل براي ديده شدن كسب و كار شماست.

اهميت توليد محتوا

توليد محتوا در فروش سنتي نيز وجود دارد و تنها تفاوت آن با فروش آنلاين در نحوه ي ارائه ي آن است. تصور كنيد شما به عنوان خريدار وارد يك مغازه مي شويد كه از قضا اجناس خوبي هم دارد اما فروشنده بدون هيچ گونه اقدامي ساكت و آرام تنها به نظاره ي شما ايستاده است، چه اتفاقي مي افتد؟ نيمي از اوقات خريداران در صورت مشاهده ي چنين رفتاري دلسرد و پشيمان مي شوند و مغازه را ترك مي كنند.

در كسب و كارهاي آنلاين نيز بازديدكنندگان براي بار اول صرفا به عنوان يك بازديدكننده وارد سايت شما مي شوند. احتمال اينكه كاربري در اولين بازديد خود قصد خريد داشته باشد بسيار كم است، آن ها نياز دارند به شما اعتماد كنند. جلب اعتماد كاربران به عهده ي شماست و اين كار را تنها با ارائه ي اطلاعات در قالب توليد محتوا مي توانيد انجام دهيد.

حتي اگر مقاله هاي غير مرتبط با نوع خدمات يا كالاي خود در وب سايتتان منتشر كنيد، در صورتي كه آن محتوا براي كاربر جذاب باشد باعث مي شود براي هميشه از سايت شما خداحافظي نكند. زيرا اكنون دليلي براي بازديد مجدد دارد، او مي داند در وب سايت شما مطالب مفيدي وجود دارد كه بسياري از سوال هايش را پاسخ مي گويند. اين ديد و بازديد ها به آشنايي بيشتر و در نهايت اعتماد منجر مي شود و به احتمال زياد بازديد كنند به يك مشتري وفادار تبديل مي شود.

گوگل به وب سايت هاي كه محتواي با كيفيت توليد مي كنند يعني تمام نكات سئو در آن ها رعايت شده باشد  (كپي برداري از سايت هاي ديگر نباشد، عنوان داشته باشد و...) اهميت زيادي مي دهد. و با نمايش وب سايت به كاربران بيشتر در آن ها انگيزه اي براي ادامه ي اين روند ايجاد مي كند. اگر شما هم كمر همت را بسته ايد تا كسب و كاري موفق در دنياي گسترده ي اينترنت راه اندازي كنيد اهميت توليد محتوا را هيچ گاه فراموش نكنيد.

ويژگي هاي يك محتواي خوب

توليد محتوا صرفا به دست گرفتن قلم و خط خطي كردن آن نيست. هر كاري شيوه و اصول خود را دارد و اگر مي خواهيد در آن موفق شويد لازم است در گام نخست اطلاعات و دانش كافي درباره ي آن موضوع كسب كنيد. شما بايد خود را جاي مخاطبي بگذاريد كه قرار است مطالب شما را مطالعه كند. اگر شما يك كاربر بوديد چه اطلاعاتي در رابطه با آن وب سايت نياز داشتيد؟ دوست داشتيد نويسنده چگونه با شما سخن بگويد؟ چه سوالاتي از صاحب آن كسب و كار داشتيد؟... اين ها سوالاتي است كه بايد از خود بپرسيد و محتواي خود را مطابق با پاسخ آن ها نگارش كنيد.

رعايت حد تعادل در نحوه نگارش محتوا يكي از نكاتي است كه بايد به آن توجه كنيد. يعني شما نه بايد خيلي عاميانه با كاربر سخن بگوييد نه خيلي خشك و رسمي. البته اين مورد كاملا بستگي به نوع فعاليت شما دارد. براي مثال يك اينفلوئنسر كه صرفا روزمرگي هاي خود را در اينستاگرام به اشتراك مي گذارد بهتر است با زباني ساده و عاميانه اين كار را بكند اما يك نويسنده كه مي خواهد كاربران را با قلم خود آشنا كند با نوشتن متن هاي ادبي موفق تر مي شود.

البته در اين كار ضرورتي وجود ندارد اما چيزي كه بسيار حائز اهميت است كپي نكردن مطالب ديگران است، شما بايد از خلاقيت و دانش خود استفاده كنيد نه ديگران! اگر توانايي توليد محتوا نداريد مي توانيد اين كار را به كارشناسان اين حوزه بسپاريد اما هرگز روي اين موضوع ريسك نكنيد زيرا اگر مخاطبان خود را از دست بدهيد به مرور به پايين قله ي موفقيت سقوط مي كنيد.

برخي از ويژگي هايي كه باعث افزايش ميزان وفاداري كاربران به سايت ميشود

  1. ارائه اطلاعات مفيد و جامعي كه كاربران به آن نياز دارند.
  2. بايد در بازه هاي زماني كوتاه مدت مطالب خود را بروزرساني كنيد. در غير اين صورت وب سايت شما به مكاني سرد و بي روح تبديل مي شود كه با گذاشتن تاثير منفي روي كاربران به زودي آن ها را روانه ي سايت هاي ديگر مي كند. اگر شما چند بار در هفته از يك وب سايت بازديد كنيد و هربار با مقاله هايي تكراري رو به رو شويد ديگر رغبتي براي بازديد از آن وب سايت نداريد و به دنبال جايگزين بهتري براي آن مي گرديد.
  3. محتواي كه توليد ميكنيد بايد به گونه اي باشد تا كاربران به راحتي به جواب سوال هاي كه در ذهنشان هست، برسند. واقعيت اين است كه كاربران زمان زيادي براي فكر كردن بر روي سايت شما ندارند و مي خواهند در زمان كمي به اطلاعات مورد نظر خود دسترسي پيدا كنند. اگر محتواي توليد شده توسط شما نياز كاربران را برآورده نكند آن ها ديگر دليلي براي خواندن آن مطالب ندارند و وب سايتتان را ترك مي كنند.

كلام آخر

توليد محتوا را مي توان شاه كليد درهاي موفقيت در تجارت آنلاين دانست. هيچكدام از فروشگاه هاي آنلاين و معروف دنيا مانند آمازون از روز اول موفق نبوده اند، آن ها نيز با تلاش و كوشش و به كار گرفتن تكنيك هاي موفقيت از جمله توليد محتوا به جايگاه كنوني خود دست يافته اند. اگر شما در زمينه شغلي خود شكست خورده ايد به اين معني نيست كه بايد نااميد شويد.

ما به شما مي گوييم تلاش مستمر را جايگزين نا اميدي كنيد و دوباره آغاز كنيد. اگر پيش تر راه هاي رسيدن به موفقيت در كسب و كار آنلاين را نمي دانستيد حال با كسب دانش كافي كسب و كارتان را گارانتي كنيد.

 

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/1/26  ] [ ۱۲ ] [ behtarin-mohtava ] [ ]

 چطور مي توانيم به صورت رستوراني غذا طبخ كنيم؟

غذاي رستوراني از ديد بسياري از مردم خوشمزه تر است و شما مي توانيد ايده هايي را به اشتراك بگذاريد كه باعث مي شود تا مردم به جاي اين كه غذاي مورد علاقه خود را در رستوران بخورند، در خانه خود غذا ميل كنند.

محصولات غذايي و برندهاي توليد كننده ظروف را مقايسه كنيد

در واقع شما مي توانيد با تهيه يك ليست از برندهاي توليد كننده مواد غذايي و ظروف، نسبت به ارائه تجربيات خود در مورد استفاده از آن ها اقدام كنيد. اين كار به مخاطبين شما اجازه مي دهد تا تصميم گيري بهتري داشته باشند.

داستاني در مورد يك تجربه ناموفق آشپزي به اشتراك بگذاريد

شما مي توانيد در مورد شكست هايي كه در مورد آشپزي داشته ايد توليد محتوا كنيد. اين امر بسيار رايج است و شما مي توانيد اشتباهات خود را شرح دهيد تا ديگران نيز بتوانند از آن ها درس بگيرند و اين مسئله باعث مي شود تا ديگران اين اشتباهات را تكرار نكنند

ايده هايي جذاب براي توليد محتوا وبلاگ زيبايي وبلاگ هاي زيبايي امروزه بسياري از مخاطبين را به خود جذب مي كنند و شما مي توانيد از اين ايده ها براي توليد محتوا استفاده كنيد.

ايده ها را از عناوين مجله هاي زيبايي استخراج كنيد

براي مثال اگر در يك مجله زيبايي محتوايي در خصوص استفاده از نوشيدني هاي الكلي و تاثير مخرب آن بر روي پوست خوانديد، مي توانيد در مورد آن به توليد محتوا بپردازيد.

روال مراقبت از پوست را به اشتراك بگذاريد

برنامه صبحگاهي شما براي مراقبت از پوست به چه صورت است؟ در اين خصوص مي توانيد به توليد محتوا بپردازيد.

در مورد محصولات زيبايي مورد علاقه خود صحبت كنيد

شما مي توانيد لينك هايي را در پست هاي خود درج كنيد كه كاربران بتوانند راحت تر محصولات زيبايي مورد نظر خود را خريداري كنند. در صورتي كه مي توانيد يك فيلم از اين محصولات تهيه كرده و آن را به اشتراك بگذاريد.

كدام محصولات مراقبتي بايد در سفر همراهمان باشد؟

شما مي توانيد در مورد هر وسيله مراقبت و زيبايي از پوست و مو كه بايد در مسافرت ها همراه ما باشد نسبت به توليد محتوا اقدام كنيد. اين كار براي شما بسيار مفيد واقع خواهد شد.

چطور بودجه خريد محصولات مراقبتي و زيبايي را كنترل كنيم؟

شما مي توانيد در مورد روش هايي براي كاهش هزينه ها و پس انداز براي خريد لوازم مراقبتي و زيبايي را به كاربران خود قرار دهيد. در اين صورت بايد موارد زير را در نظر بگيريد :

  • اشتراك لينك هاي تخفيف دار براي خريد اين محصولات
  • ارائه نكاتي در مورد ماندگاري بيشتر لوازم بهداشتي و آرايشي

در مورد گرايشات مختلف بنويسيد

سبك هاي مختلف آرايشي كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرد كدام است؟ در اين خصوص مي توانيد با كاربران خود صحبت كرده و به توليد محتوا بپردازيد.

دو برند مختلف را با يكديگر مقايسه كنيد

كدام محصول مي تواند گزينه اي بهتر باشد؟ در اين صورت شما مي توانيد به بررسي و مقايسه دو محصول از دو برند مختلف بپردازيد و در نهايت نتيجه گيري كنيد

ايده هاي توليد محتوا براي وبلاگ عكاسي وبلاگ هاي عكاسي نيز نياز به ايده هاي جذابي براي توليد محتوا دارند و از اين روي ما قصد داريم برخي از اطلاعات را در اين خصوص با شما به اشتراك بگذاريم.

به مكان هاي جديد برويد

در واقع بسياري علاقمند به محيط هاي جديد و ناب هستند و از اين روي شما مي توانيد با مراجعه به اين محيط ها، خلاقيت خود را به كار گرفته و وارد دنياي جديدي شويد.

تعطيلات خود را عكاسي كنيد

شما مي توانيد در يك تعطيلات خارج از شهر به عكاسي بپردازيد و با توليد محتوا در اين خصوص مخاطبين بيشتري جذب كنيد.

از وسايل عكاسي، توليد محتوا كنيد

محتواي شما براي ديگران جذاب است و مي توانيد با عكاسي از وسايلي كه در اين راه از آن ها استفاده مي كنيد، بهترين عملكرد را در توليد محتوا داشته باشيد.

در مورد جذب مشتريان جديد توضيح دهيد

در كسب و كار شما براي دستيابي به مشتريان جديد چه كارهايي بايد انجام شود؟ در اين خصوص اگر روندي داريد مي توانيد با ديگران به اشتراك بگذاريد و در واقع اين شيوه براي شما مي تواند بسيار مفيد واقع شود.

از رويدادها عكاسي كنيد

چه رويدادهايي برگزار مي شود؟ مي توانيد از آن ها عكاسي كرده و به توليد محتوا بپردازيد.

 

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/1/23  ] [ ۱۶ ] [ behtarin-mohtava ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 9
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب